dijous, 23 de juliol de 2009

Tramvia de Mataró

© Enric Medina, 2009
Olympus e-400, zuiko 14-42

El 25 de febrer de 1956 es va unir gracies a 3 tramvies Mataró, Granollers, Orrius, Canyamas i Argentona. El viatge en aquells temps valia 1.50pts (0.01€). Una gran diferencia comparat amb els preus d’ara...
En 1993 la línea de Tramvies va passar a realitzar-se amb els autobusos J.Barba que desprès al 1997 a la empresa Barcelona Bus.

© Enric Medina, 2009
Olympus e-400, zuiko 14-42

El numero 2 es troba a la Plaça Nova d’ Argentona.
El numero 3 es troba a la Plaça Granollers de Mataró en el punt mes concèntric de Mataró.


© Enric Medina, 2009
Olympus e-400, zuiko 14-42


EL TRAMVIA DE MATARÓ


Allà a Mataró n'hi havia un tramvia
que n'és de cartró i va per la via.
Tralarà, la, la, carai quin tramvia.
Tralarà, la, la, que bé que s'hi va.

El primer vagó se'n surt de la via
i a prendre un bermut la gent i el tramvia.
Tralarà, la, la, carai quin trambia.
Tralarà, la, la, que bé que s'hi va.

El segon vagó se'n surt de la ruta
per què el conductor n'és fill de Calcuta.
Tralarà, la, la, carai quin trambia.
Tralarà, la, la, que bé que s'hi va.

Popular catalana.

2 comentaris:

  1. Fa 15 dies vaig estar en la Pobla o millor dit en la fábrica de ciment del Clot del Moro. La col.leció está dissolta. No s'ha arribat a materialitzar el museu del transport. S'han repartit el material a Mnac de Terrassa, al Museu del Ferrocarril de Vilanova i algo s'ha quedat en una nau contigua a la estació del tren turístic de la Pobla. Quina llàstima. El estat de conservació del tramvía tan en Mataró com Argentona fa molta pena. Es una auténtica llàstima. Bicimann.

    ResponElimina
  2. Unes fotos molt bones i evocadores. Em recorden un racó proper on visc. ;-)

    ResponElimina